- Адміністрація
- Вакансії
- Інформація про ЗЗСО
- Кабінет психолога
- Контакти
- Критерії оцінювання
- Методичні розробки
- Педагогічний колектив
- Події
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти 2025
- РІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
- Самоврядування
- Сторінка асистента вчителя
- Сторінка педагога організатора
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти 2025
Структура та органи управління ЗЗСО
Управління закладом освіти
1. Система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами.
2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
-засновник (засновники) Гуманітарне управління Городоцької міської ради
-керівник закладу освіти Косик Ольга Володимирівна
-колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;
-колегіальний орган громадського самоврядування;
-інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
Заступник з навчально-виховної роботи Клок Ольга Іванівна
Практичний психолог Мішкель Романа Володимирівна
Соціальний педагог Косик Андрій Ярославович
Права і обов’язки засновника закладу освіти
1. Права і обов’язки засновника щодо управління закладом освіти визначаються законами України, установчими документами закладу освіти.
2. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа:
-затверджує установчі документи закладу освіти, їх нову редакцію та зміни до них;
-укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти, обраним (призначеним) у порядку, встановленому законодавством та установчими документами закладу освіти;
-розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами закладу освіти;
-затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;
-здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;
-здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;
-забезпечує створення у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;
-здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
-реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.
3. Засновник або уповноважена ним особа не має права втручатися в діяльність закладу освіти, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами.
4. Засновник або уповноважена ним особа може делегувати окремі свої повноваження органу управління закладу освіти та/або наглядовій (піклувальній) раді закладу освіти.
5. Засновник має право створювати заклад освіти, що здійснює освітню діяльність на кількох рівнях освіти.
6. Засновник закладу освіти зобов’язаний:
-забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов;
-у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти;
-забезпечити відповідно до законодавства створення в закладі освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами.
Керівник закладу освіти
1. Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
Повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти визначаються законом та установчими документами закладу освіти.
Керівник є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та установчими документами закладу освіти.
2. Керівник закладу освіти призначається засновником у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту.
Додаткові кваліфікаційні вимоги до керівника та порядок його обрання (призначення) визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.
Керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень:
-організовує діяльність закладу освіти;
-вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;
-призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;
-забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
-забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
-забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;
-сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;
-сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
-здійснює інші повноваження, передбачені законом та установчими документами закладу освіти.
-керівництво закладом загальної середньої освіти здійснює директор, повноваження якого визначаються законом, статутом закладу освіти та трудовим договором.
Колегіальні органи управління закладів освіти
1. Основним колегіальним органом управління закладу освіти є педагогічна рада, яка створюється у випадках і порядку, передбачених спеціальними законами.
2. Педагогічна рада створюється в усіх закладах освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, незалежно від підпорядкування, типів і форми власності за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Усі педагогічні працівники закладу освіти мають брати участь у засіданнях педагогічної ради.
Педагогічна рада закладу загальної середньої освіти:
-планує роботу закладу;
-схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу та оцінює результативність її (їх) виконання;
-формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
-розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;
-приймає рішення щодо переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
-обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
-розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
-ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
-розглядає питання щодо відповідальності учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
-має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
-розглядає інші питання, віднесені законом та/або Статутом закладу до її повноважень.
-Рішення педагогічної ради закладу загальної середньої освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.
Мова освітнього процесу – українська
Державна мова використовується в рамках освітнього процесу, під час проведення навчальних занять (крім занять з навчальних предметів, які згідно з освітньою програмою закладу освіти викладаються іноземними мовами), у спілкуванні вчителів та іншого персоналу закладів освіти як зі здобувачами освіти (вихованцями), так і між собою.
Окрім цього, згідно із статтею 9 Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», володіти державною мовою та застосовувати її під час виконання службових обов’язків зобов’язані керівники закладів освіти всіх форм власності, педагогічні, науково-педагогічні і наукові працівники.
Вакансії станом на 31.05.2024р. відсутні
Вакансії станом на 31.05.2024р. відсутні
Матеріально-технічне забезпечення ЗО

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
Проєктна спроможність закладу освіти – 180 здобувачі освіти
У 2025- 2026 н.р. навчається 136 учнів.
З них: ВПО – 1 учень;
за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж) – 2 учні
за сімейною формою навчання – 3 учні
за інклюзивною формою навчання – 4 учні
Додаткові освітні послуги
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
Станом на 10.06.2025 р в Братковицькому ЗЗСО І-ІІ ст. додаткові освітні послуги не надаються